English Language

Форос

Франчайз за недвижими имоти

Милена Михайлова, Франчайз мениджър, Форос

Франчайзът на Форос е специализиран в бизнеса с недвижими имоти и предлагаме на франчайзополучателите цялостната концепция по организирането на посредническия бизнес в сферата на недвижими имоти. До момента го предлагаме за различните райони в София и в големите областни градове, в които Форос присъства. Като брой офиси до момента имаме 15. Понастоящем работим с двама-трима партньори, с които предстои сключване на договор. От действащите офиси на Форос три са собственост на компанията – във Варна, Бургас и в София, а останалите работят на франчайз принцип.

Предимствата на Форос са базирани почти изцяло на българския опит на една българска компания, която е от 16 години на пазара. Претендираме, за разлика от другите компании, че познаваме перфектно българския пазар, познаваме го по региони, и нашата услуга не се изчерпва само с това, да предоставим на франчайзополучателите табела и те да чакат клиентите да се редят на опашка, а им предлагаме цялостната концепция за това как най-ефективно да управляват бизнеса си с наша подкрепа.

Според различните райони и кандидатите, които се стремим да привлечем са различни. Нямаме строги изисквания относно възраст, получено образование или предишен опит в сферата. Подбираме ги главно по това да са добри търговци, да са мотивирани и да гледат дългосрочно на перспективата да се занимават с недвижими имоти.

Най-успешният франчайзополучател - мога да цитирам с отварянето на последния ни офис, който беше в разгара на икономическата криза. В Шумен партньорът ни досега не се беше занимавал с недвижими имоти и две седмици след приключване на обучението направи перфектни сделки и си изби абсолютно всички вложения, които беше направил към момента. Само за две седмици работа!

Основното качество, което търсим във всеки един франчайзополучател е мотивация и желание за работа в сферата, защото сме убедени, че ако той се фокусира върху конкретната работа на местния пазар и в самия регион, ние можем да му предоставим всичко останало, за да върви бизнесът ефективно. Той просто трябва да е мотивиран, нахъсан и да има желание да работи.

Изложението ни помогна изключително много и аз съм на мнение, че основният проблем към всички франчайзодатели е не липсата на кандидати, не е пазарната конюнктура или продуктът или услугата, която продават. Основният проблем е това, че българинът не знае какво е франчайзинг и благодарение на такива изложения, подобни инициативи и семинари, аз съм на мнение, че колкото повече хора научат какво е франчайзинг, какви възможности предоставя и какви са преимуществата на това да работиш във франчайзинг независимо в каква сфера – на продуктите или на услугите – със сигурност бизнесът ще тръгне нагоре.

Виж всички франчайзи тук